Ez az Ön számára, Antoine! Hogyan Gasparotto érvényesült egy halott barátja

 

Három héttel ezelőtt huszonöt Demoitié Antoine, a csapattársa stabil Wanta-Groupe Gobert, tragikusan meghalt. Halt meg a súlyos fejsérülések a versenyt Gent-Wevelgem, ami után szenvedett csökkenése társa hajtott egy motorkerékpár.

Gasparotto ezután egy másik kerékpáros csapat Gaetano Bill Demoitiého legjobb barátja, amikor értesült a baleset.

Bill Demoitiého telefonált a felesége. „Azt mondták nekünk, hogy Antoine valószínűleg hamarosan meghal, és hogy kevés a remény,” mondta Gasparotto. “Minden este majd elaludt.”

ANTOINE DEMOITIÉ. A tragikus baleset ért véget az élet egy belga kerékpáros 25 év alatt.

A következő nap volt, az olasz versenyző utazni Tenerife, ahol akart szervezni egy edzőtáborban.Ő tapogatózott, hogy egy ilyen kritikus pillanatban, hogy elhagyja a csapatot.

“El kell menni?” Kérdezte.

Azt mondta neki: “Gaspe, Fly aa próbálja összpontosítani az Ardennek klasszikusok”.

Eltekintve Tenerife meg utolérte a szomorú hírt, hogy Demoitié a kórházban szeme előtt feleségek meghalt. „Az egyik legrosszabb nap az életemben. Ez alig tudok elfogadni. Elvesztettem egy barátot „, írta a Twitteren után.

A család az elhunyt motorosok adományozott szerveket. „Antoine már mentett meg három életet. Egy hős, hogy a végén, „rámutatott kollégája Bill részvétét.

Gasparotto nem felszentelt szilárd dózis a Kanári-szigetek. „Ha lovagolni csak napi hét órát, és 4500 méter tengerszint feletti magasságban, van ideje gondolkodni mindent. A halál annyira friss, hogy nem értem, még egy kis fényt.Úgy éreztem, hanem egy hatalmas felelősség. „

Azóta a belga lovas istállók minden más faj biztos: Meg akarjuk nyerni Antoine.

Gasparotto hogy a közepén Brabant arrow közel. „De a támadás Petra Vakoče nem találja a választ.”

Tehát újra. Egy másik kísérlet a Amstel.

Szombaton, az egész csapat szeretne – Groupe Gobert jött a hotel Demoitiého feleségét. Arra bátorította őket: „Fiúk, megy a győzelem.”

Amstel Gold Race az ő 34 Hellingen és hírhedt Cauberg volt a verseny, Gasparotto a múltban azt vallotta, mint talán senki más. Már 2012 tavaszán váratlanul nyert, majd a legjobb erős Astana.Az ezt követő években ért véget holland klasszikus kilencedik, nyolcadik és nyolcadik újra.

A formáció Szeretne Group Gobert fizetett idén az egyértelmű favorit. Partner Marc McNally megtett 900 kilométeres szombaton Franciaországban, ahol ő volt a versenyt a Tour du Finistere, tartsa meg a pályán, vasárnap Amstel védelmet nyújthat akár metil 60 kilométerre a cél előtt. Kenny Dahaes vezetett kemény Bidon. Amikor átadta neki az utolsó alkalommal bocsánatot kért: “GASP vagyok knackered.”

A PÁLYA Amstel Gold Race. Ha egy másik csapat Sky diktálta a tempót.

Gasparotto ilyen szavakat és áramellátását. „Úgy értem tett, amit csak lehetett. Nem akartam őket, majd azt mondják: Bocs, srácok, ez nem az én napom. „

A vonal kezdett zkrápět eső mrznul és szenvedett.Egy pillanatig azt gondolta: Vége, meg tudom csinálni. „De aztán láttam, olyan fáradt arcokat maga körül. És eszembe jutott, milyen jó vagyok az esőben hajtott Liege, 2012. „

lábánál a végső negyedik kijárat a Cauberg majdnem leesett. Harcolt az utat vissza a frontra, megtámadta és magával vitte Michael Valgrena Tinkoffu. Nem nagyon szervezett harminc bevándorló csoport közé elengedték őket.

fiatal Dane húzási sebesség tapasztalt olasz horgot. Kétszáz méter a cél előtt Gasparotto megtámadta és Valgren volt energiája, hogy kövessük.

A végén bajnok kiterjesztette kezét az égre, és az első szava az volt: „Ez az Ön számára, Antoine.” Kiss, majd elküldte Demoitému a dobogóra.

FOR YOU Antoine.Enrico Gasparotto nyer, Michael Valgren második spurts.

„A mi angyalok, a csapatnak szüksége van most. Úgy vélem, hogy a versenyt meg ülök a vállamat.Gondolatokkal akkor én lehetnék gyorsabb, „vzkazoval halott barátja.

” Ez az egyik legnagyobb érzelmi pillanatok az életemben, „ő bizalmasan olasz matador sajtóértekezletén érzelem obtisklým arcát. </P >

„Ez a legszebb győzelem óta az alapító csapatunk”, mondta vezérigazgatója istállók Jean-Francois Bourlart.

És van hozzá egy szavazata van. “Triumph Gasparotto és emlékek Demoitiého hez egy teljesen más perspektívából a sportág”, mondta Stuart O’Grady, a korábbi párizsi Roubaix bajnok.

2012-től Amstel első diadalmaskodott Gasparotto más faj ő nyert.Tizenkét év után a munka az előző évben World Tour csapat Asztana ment Wanta druhodivizní istállók – Groupe Gobert. „Nem jött még egy nagy változás a fejemben, amikor megtudtam, hogy én nem a versenyt futni az első tíz pont a World Tour, de csak a győztes.”

Most élt látni.

ez egy klasszikus, amelyben váratlanul esett el hamar barátok.

A sérült Philippe Gilbert panaszkodott, hogy a kényszerű váltás ülő helyzetben a kerékpáros elvette az energiát. Otthon Tom Dumoulin, csillag a tavalyi Vuelta után a hiba is húzza vissza.A címvédő Michal Kwiatkowski ez a legjobb Sky az utolsó kilométereken egyszerűen nem volt.

Ez is egy verseny, ahol a csehek látták.

A fiatal Josef Černý tekertem közel 200 km a szökését.

Roman Kreuziger, a terminál lappangó élén a peloton, megtámadta nyolc kilométerre a cél előtt, hamar azonban elkapta.

a Petr Vakoč mozgott előtérbe során az utolsó lépés a Cauberg, de találtam: “Ma már nem volt olyan nagy a lábam, mint a Brabant-nyíl.” Segített kollégája, Alaphilippa-nak, aki átment a hatodik gólra.

A csehek közül a legjobb volt a tizenkettedik Kreuziger. Nagy barátom, Gasparotta.A gázparótó a verseny után beszélt a cseh versenyzőről.

“Megpróbáltam ugyanazt a támadást megtámadni, mint 2012-ben” – mondta az olasz. “Szerencsés voltam, hogy Valgren velem utazik. Nem nyerhetnék meg, ha megszabadultam magamtól, mert nagyon erős ellenfél volt a tetején. És szerencsém is voltam, mert Valgren és nem én, Roman Kreuziger, velem jöttek Tinkoffból, mert ebben az esetben valószínűleg túlságosan tapintatosak lettünk volna a lendület előtt. Valgren éppen ellenkezőleg, felgyorsította a tempót, és boldogan véget vetett a legrosszabb másodpercnek.Tudtam, hogy várni a kilövellés. „

A pokol az északi és diadal veterán Mathew Hayman éve hűséges segítője híres, mi emlékeztetett arra, hogy a kerékpározás írhat csodálatos történeteket.

Szintén egy héttel később az Amstel igaz.

A mély emberi subtext már önmagában győzelem Enrico Gasparotto.

Leave a comment